Garantia produselor
Toate produsele comercializate de SpinComExim SRL beneficiaza de o perioada de garantie cuprinse intre 12 si 60 luni, conform legislatiei in vigoare.
Garantia produselor este asigurata de catre producator in baza bonului sau a facturii fiscale.
Spin Com-Exim va asigura garantia directa doar pentru produsele comercializate sub brandurile Spin, Odosun sau Delight.
Pentru restul produselor comercializate, garantia este asigurata de catre fiecare producator, in baza bonului sau a facturii fiscale.
In acest caz, puteti lua legatura direct cu producatorul respectiv sau prin intermediul reprezentantului nostru. Mentionam ca, daca veti opta pentru aceasta varianta, timpul de solutionare poate fi mai lung.
Puteti obtine formularul de garantie si in format electronic daca ne scrieti la adresa: [email protected] sau folosind formularul de contact.
Certificatul de garantie este un document care ii garanteaza cumparatorului ca, in cazul unui viciu de fabricatie, aparut insa in conditii de respectare a parametrilor optimi de folosire a produsului, si instalarea / montajul produsului de catre personal autorizat, acesta va fi remediat sau dupa caz inlocuit, in perioada de garantie care a fost acordata. Constatarea defectiunilor se va face de catre producator.
Precizam totodata ca reparatia sau inlocuirea produselor defecte, aflate in garantie, se va face in termen de 15 zile de la solicitarea consumatorului.
Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:
Ne puteti contacta printr-un email la [email protected] sau prin formularul de contact, daca produsele fac parte din brandurile mentionate mai sus, si oferirea detaliilor despre modelul produsului achizitionat, data achizitiei, si, daca este posibil, trimiterea unei fotografii cu produsul defect.
Daca produsul face parte din portofoliul unui alt brand, puteti contacta direct respectivul producator, urmand aceiasi pasi explicati aici;
Daca defectiunea nu se poate constata din detaliile primite de la dumneavoastra, produsul trebuie adus/trimis in centrul de service din Ilfov, Afumati, Strada nr.3,nr.8 sau la reprezentanta respectivului producator;
La momentul primirii in service, produsul va fi verificat de catre un reprezentant al productorului si, daca se constata ca are un viciu de fabricatie, producatorul va remedia sau schimba produsul;
Produsul reparat/inlocuit va putea fi ridicat gratuit din centrul de service sau va putea fi livrat prin curier, situatie insa in care costul livrarii va intra in responsabilitatea dumneavoastra.
Conditiile in care cumparatorul isi pierde garantia:
• Ia solicitarea inlocuirii sau remedierii defectiunilor produsului nu se prezinta factura sau bonul de casa si certificatul de garantie
• s-au facut modificari pe certificatul de garantie
• produsul achizitionat nu a fost utilizat conform parametrilor corespunzatori sau se constata deteriorarea de natura termica sau mecanica
• sunt prezente urme de lichide sau substante chimice agresive
• produsul a fost depozitat sub directa expunere Ia soare sau in conditii de temperatura/umezeala ridicata
• deteriorarea produsului s-a produs datorita conditiilor de transport, de instalare sau manipulare
• persoane neautorizate au intervenit pentru repararea sau modificarea produsului
• defectiunea s-a produs datorita incendiilor,calamitatilor naturale,uzurii,scurtcircuitelor din cauze naturale sau provenite din reteaua electrica
Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre conditiile Returului si ale Garantiilor oferite, inainte de a efectua o comanda, va rugam sa ne contactati la [email protected] Sau prin intermediul formularului de contact.