Your Cart

Cariere

Posturi disponibile

ZONA ALOCATA : BUCURESTI, MOLDOVA NORD, BUCOVINA, MARAMURES , CRISANA BANAT, TRANSILVANIA

 

Pe postul de Agent Vanzari Teren (Hunter) vei fi responsabil de 12 obiective importante 

  • Să cauți și să crești bază de date cu potențiali clienți;  

  • Să răspunzi la apelurile de intrare ale potențialilor prospecți; 

  • Să efectuezi apeluri de ieșire, aproximativ 20 apeluri pe zi; 

  • Să stabilești și să execuți întâlniri cu potențiali clienți;

  • Să construiești relații cu clienții de lungă durată; 

  • Să faci constant follow-up către clienții indeciși; 

  • Să faci prezentări de produs, public sau/și în ședință cu clienții; 

  • Să conduci clientul către închiderea tranzacției;

  • Să înregistrezi fiecare client nou în programul CRM;

  • Să completezi în fiecare zi raportul de vânzări și raportul de activitate;

  • Să îndeplinești Planul de Vânzări stabilit de Directorul Comercial;

  • Să raportezi către Supervizor informații despre stadiul activităților programate, activitățile în curs de desfășurare, situațiile noi create etc.

În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:

  • Oferim unui salariu motivant;

  • Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + comision + KPI

  • Masina pentru deplasari

  • Smartphone

  • Program de lucru: luni-vineri de la 9.00 la 17.00

  • Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat;

  • Concediu de odihnă și concediu medical;

Vei fi privilegiat, în cazul în care:

  • Ai lucrat în domeniu vânzărilor B2B într-o funcție care presupune comunicare cu clienții; 

  • Ești familiarizat și ai lucrat într-un CRM sistem și știi ce înseamnă follow-up în vânzări;  

  • Ai comunicat P2P (person to person) cu clienții zilnic;

  • Ai citit cărți de vânzări și ai implementat tehnologii de vânzări; 

  • Ai urmat cursuri de instruire în domeniu comunicării și vânzărilor;

  • Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client;

  • Ești motivat și orientat către realizarea obiectivelor și îndeplinirea targetului;

  • Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;

  • Ai cunoștințe de MS Office.

Și în final, dacă citind cu atenție acest anunț, ați realizat că acesta este jobul la care visați de mult timp, așteptăm CV dvs cu tema email  „Vreau să lucrez la SPIN COM-EXIM în calitate de Agent Vanzari Teren (Hunter)”

Așa vom  înțelege că sunteți cu adevărat o persoană atentă și responsabilă.

ORAS: AFUMATI

NUMAR POZITII DESCHISE: 1

 

Responsabilitățile postului:

Achizitie produse stocabile pentru produsele din categoriile Materiale Electrice, Corpuri de Iluminat pe baza unei proceduri

  • Analiza stocurilor si plasare comanda la fabrica
  • Comunicarea cu fabrica si analiza ofertei tehnic financiar

Ofertare produse nestocabile

  • identificarea produselor solicitate de departamentul de vanzari
  • Solicitarea disponibilitatii catre furnizor
  • Comunicarea ofertei departamentului de vanzari


Candidatul Ideal

  • Cunostinte Office si Google Sheets
  • Corel Draw reprezinta un avantaj
  • Redactare e-mailuri
  • Limba engleze nivel mediu

Caracter

  • Organizat
  • Logic si analitic
  • Capacitate de concentrare
  • Atentie la detalii


ORAS: AFUMATI

NUMAR POZITII DESCHISE: 1

 

RESPONSABILITATILE POSTULUI

  • Management financiar contabil;
  • Controlling financiar contabil
  • Organizarea si conducerea activitătilor contabile si financiare;
  • Planificarea, organizarea si coordonarea activitătilor, proceselor si a membrilor echipei;

CANDIDATUL IDEAL

  • Studii superioare economice;
  • Sa aiba o vechime de cel putin 7 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
  • Experiență in contabilitatea unei firme medii/mari
  • Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
  • Sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
  • Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului;
  • Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
  • Atitudine pozitivă și spirit de echipă;
  • Abilitati de comunicare si relaționare;
  • Cunoștințe operare PC
  • Cunostințe programe contabile; NEXUS ERP constituie un avantaj

În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:

  • Oferim unui salariu motivant;

  • Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI

  • Laptop / PC

  • Smartphone

  • Program de lucru: luni-vineri de la 9.00 la 17.00

  • Concediu de odihnă și concediu medical;

Aplica pentru unul din posturile disponibile

Captcha