Retur produse


In cazul in care ati efectuat o comanda pe site-ul Spin Com-Exim SRL si doriti sa o returnati, o puteti face urmand pasii de mai jos:

 

Sa ne contactati intrand in contul de client sau prin formularul de contact, unde va vom ruga sa mentionati care sunt produsele pe care doriti sa le returnati si care e numarul comenzii.

Va rugam sa aveti in vedere ca trebuie sa ne oferiti detalii despre modelul produsului/produselor achizitionat(e), data achizitiei, precum si motivul returului, care poate fi faptul ca v-ati razgandit si nu mai doriti produsele sau faptul ca nu ati primit produsele pe care le-ati comandat;

 

Dupa ce veti primi confirmarea noastra ca sunt indeplinite conditiile de retur, veti putea trimite prin curier produsele.

In acest caz, va rugam sa aveti in vedere ca taxa de ramburs va fi achitata de catre noi daca returnarea comenzii are drept cauza o comanda gresita, sau de catre dumneavoastra, daca returnarea comenzii se datoreaza faptului ca v-ati razgandit;

In momentul in care produsele returnate vor ajunge la noi, le vom verifica integritatea si va vom restitui contravaloarea comenzii.

 

Reguli importante in cazul returului

 

Produsele vor fi returnate in ambalajul original si nu trebuie sa prezinte urme de utilizare.

De asemenea, acestea trebuie sa fie trimise catre noi impreuna cu toate accesoriile  si documentele de achizitie (factura/ bon fiscal).


Pentru comenzile achitate cu cardul, oferim posibilitatea returnarii contravalorii produselor in maxim 30 zile de la confirmarea returului, urmand sa primiti suma aferenta, pe acelasi card utilizat pentru tranzactia initiala.

In cazul comenzilor care au fost achitate cu numerar la livrare (plata ramburs), este necesar sa ne oferiti un cont IBAN care va fi utilizat pentru returnarea sumei achitate.

Va rugam sa aveti in vedere ca exista o perioada de procesare a solicitarii de minimum 15 zile lucratoare, necesara pentru corelarea platilor dintre partile implicate (vanzator, curier, client).